Szukaj

Zapraszamy na VIII sesję Rady Gminy Dywity

25 listopada 2024 r.

Zapraszamy serdecznie na VIII sesje Rady Gminy Dywity, która odbędzie sie o godz. 12:00 w piątek 29 listopada w sali konferencyjnej UG Dywity. Jednym z najważniejszych punktów będzie złożenie ślubowania i zaprzysiężenie na nowego wójta Gminy Dywity Agnieszki Sakowskiej-Hrywniak, która po wygraniu przedterminowych wyborów, z głosami na tak na poziomie 90,5 procent, będzie pełnić swoją funkcję do 2029 roku. Zapraszamy do oglądania transmisji online z sesji pod linkiem: https://dywity.esesja.pl/transmisje_z_obrad_rady 

Porządek obrad:
1. Otwarcie i ustalenie porządku sesji. 
2. Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej Wójtowi Gminy Dywity zaświadczenia o wyborze. 
3. Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Dywity.
4. Stwierdzenie prawomocności obrad.
5. Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Gminy Dywity.
6. Informacja Wójta z pracy między sesjami.
7. Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dywity na lata 2024– 2033.
8. Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany budżetu Gminy Dywity na 2024r.
9. Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji niepublicznej szkole podstawowej prowadzonej na terenie Gminy Dywity przez inną niż Gmina Dywity osobę prawną w wysokości wyższej niż określona w ustawie o finansowaniu zadań oświatowych.
11. Uchwała w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025 – 2027.
12. Zmieniająca uchwała w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie gminy Dywity, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Dywity oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
13. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Dywity.
14. Uchwała w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia.
 15. Sprawy różne, Interpelacje, Wnioski i zapytania radnych.
 16. Zamknięcie obrad.