Wdrożenie e-usług w zakresie obsługi klientów i kontrahentów sieci wodociągowej Gminy Dywity
12 maja 2022 r.
Projekt pn.: „Wdrożenie e-usług w zakresie obsługi klientów i kontrahentów sieci wodociągowej Gminy Dywity”
Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Oś priorytetowa III:
Cyfrowy region
Działanie: Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
Wartość Projektu: 2 663 530,32 zł
Dofinansowanie: 2 022 985,41 zł
Data podpisania umowy: 2018 r.
W ramach niniejszego projektu zrealizowane zostaną 2 różne, uzupełniające się cele rozwiązujące wszystkie problemy interesariuszy projektu.
Cel projektu 1: Rozwój usług publicznych przez Gminę Dywity po roku 2019 poprzez wprowadzenie 11 szt. publicznych e-usług o stopniu dojrzałości co najmniej 3-dwustronna interakcja.
Cel projektu 2: Uruchomienie elektronicznego biura obsługi klientów wykorzystującego API na potrzeby gospodarki wodociągowej Gminy Dywity, z których po roku 2020 skorzysta przynajmniej 862 użytkowników rocznie, w tym minimum 812 gospodarstw domowych i 50 przedsiębiorstw.
Projekt poprzez wdrażanie e-usług dla obywateli i kontrahentów Gminy Dywity przyczyni się do realizacji celów zawartych w Szczegółowym Opisie Osi Priorytetowych RPO WiM Cel tematyczny 2 - Zwiększenie dostępności, stopnia wykorzystania i jakości technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz celu szczegółowego: Zwiększenie podaży publicznych usług świadczonych drogą elektroniczną oraz udostępnianie w sieci informacji sektora publicznego.